Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Lördag...

Av Christel - 13 augusti 2011 11:10

Idag ska det hämtas ved för snart är det dags att tända spisen och elda lite...börjar redan bli kallare och ruggigare, lite för tidigt tycker jag men det är bara att gilla läget. Jag älskar dessa lördagar när man inte har något speciellt att göra inga kalas eller jobb som man ska till. Gick upp vid 7.00 och gick en lång runda med Molly...älskar tidiga morgnar då det bara är jag ute...lite kallare höstmorgnar då solen skiner är som rena rama meditationen. Skolan börjar nästa vecka så det är väl dags att försöka få in barnen i något sånär tider igen. Äldsta grabben flyttar till USA och ska jobba på sin pappas och brors nystartade företag, spänande. Men kommer naturlligtvis att sakna honom, men det är ju så livet ska vara...Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och sen ska jag väcka min lilla grabb som fortfarande sover. Tänker mycket på min pågående utredning undra vad som kommer att komma fram till. Tror nog att jag kommer att bli singel igen detta funkar verkligen inte och trivs så bra själv     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christel - 9 augusti 2011 07:46

Ibland tycker bara ett jag inte hinner skriva....och det är bara dumheter, men den största anledningen är att min son har datorn hela tiden. men nu ska min äldsta son flytta till USA och hjälpa sin pappa med sitt företag, verkligen en chans för honom...

Av Christel - 24 maj 2011 12:12

Oj vad jag är glad när alla födelsedagar och examensfester är över...fast naturligtvis är det roligt också. Hade det inte varit för att det kostar massor och pappan i detta fallet inte tänker hjälpa till alls hade jag tyckt att det varit riktigt roli...

Av Christel - 17 maj 2011 12:34

Och min lilla grabb har ingen jacka på sig, dom skulle på utflyckt. Kände mig som en riktigt dålig mamma att jag inte propsade på en regnjacka, trodde att det skulle sluta men ack nej. Alla andra på skolgåden hade regäla kläder på sig, men han överle...

Av Christel - 13 maj 2011 22:18

Har varit mycket hockey idag, först vann Sverige över Tjeckien och är därmed i final  och nu är det bara 2 minuter kvar på matchen mellan Finland och Ryssland, Finland leder med 3 - 0. Så då spelar alltså Sverige och Finland final på söndag, kul hell...

Av Christel - 10 maj 2011 18:40

  Fan vad retligt råkade radera allt jag skrivit, ja ha ska jag börja om igen då. Är lite förbannad på min tonåring, gick in på skola 24...och det var inte någon trevlig läsning. Men måste väl erkänna att det var ett tag sen jag var inne och kollade....

Ovido - Quiz & Flashcards