Alla inlägg under augusti 2011

Av Christel - 13 augusti 2011 11:10

Idag ska det hämtas ved för snart är det dags att tända spisen och elda lite...börjar redan bli kallare och ruggigare, lite för tidigt tycker jag men det är bara att gilla läget. Jag älskar dessa lördagar när man inte har något speciellt att göra inga kalas eller jobb som man ska till. Gick upp vid 7.00 och gick en lång runda med Molly...älskar tidiga morgnar då det bara är jag ute...lite kallare höstmorgnar då solen skiner är som rena rama meditationen. Skolan börjar nästa vecka så det är väl dags att försöka få in barnen i något sånär tider igen. Äldsta grabben flyttar till USA och ska jobba på sin pappas och brors nystartade företag, spänande. Men kommer naturlligtvis att sakna honom, men det är ju så livet ska vara...Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och sen ska jag väcka min lilla grabb som fortfarande sover. Tänker mycket på min pågående utredning undra vad som kommer att komma fram till. Tror nog att jag kommer att bli singel igen detta funkar verkligen inte och trivs så bra själv     

Av Christel - 9 augusti 2011 07:46

Ibland tycker bara ett jag inte hinner skriva....och det är bara dumheter, men den största anledningen är att min son har datorn hela tiden. men nu ska min äldsta son flytta till USA och hjälpa sin pappa med sitt företag, verkligen en chans för honom att tjäna en del pengar som han vill spara för att börja studera senare, så då får lillebror hans dator och jag får en egen    Ska inte skriva mycket idag det är min födelsedag idag, och jag ska gå ut med Molly sen ska jag handla o städa lite. Jag tycker om att ha kalas. Går nu på ADHD utredning så får se vad dom kommer fram till...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards