Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Christel - 27 mars 2011 14:56

Vad man blir glad när solen skiner, visserligen är det ganska kallt ute men dock skiner solen. När mina barn har flyttat hemmifrån vill jag sälja mitt hus och flytta från Sverige till något varmt land tycker inte om när det är kallt och ruggit och när man inte ser någon sol på veckor. Klarade nog mina räkningar denna månaden oxå har sålt lite saker och fått in några tusen så men snart är allt som jag kan sälja slut men o andra sidan så minskar även räkningarna tackolov. Snart ska jag till ishallen och kolla när min lilla hockeykille spelar final...riktigt bra gjort det har varit cup hela helgen visserligen inte med hans lag som han spelar i vanliga fall utan en årskull yngre men eftersom han är i samma ålder som dom så brukar dom fråga om han vill spela med dom. Kul kul kul....men sen är hockeyn helt slut för denna säsongen känns nästan lite tomt. Måste putsa mina fönster skulle gjort det idag men dom sitter så högt upp att jag inte når alla...måste låna en stege. Nej nu är det nog bloggat för idag känner mig så onyttig återkommer imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards