Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Nu har jag riktigt ont i magen...

Av Christel - 7 mars 2011 13:34

Har avslutat en treårig lång relation märkte att jag var så beroende och det klarar jag inte av, jag vill vara kär och galen inte tillsammans med någon som slänger till mig ett par hundra bara han får jobba och jag inte gnäller och inte begär något från honom. Vad jag försökt förklara är att man måste vårda en relation göra saker tillsammans göra saker för varandra. Bara att äta frukost tillsammans o sitta och prata en söndagsmorgon är en viktig sak för mig. Jag begär inga resor smycken eller saker som kostar pengar bara lite tid tillsammans....men det är tydligen för mycket begärt. Och nu har jag ett lån på huset som ska in på torsdag och jag har bara 5000 kr och måste ha 8000 kr var dom pengara ska komma från är en gåta men jag måste ha dom. Har kollat på saker som ska säljas men hinner inte få pengarna så snabbt, så det blir väl till att ringa min kära storasyster och låna lite. Ibland kan jag reta mig på folk som sitter och säger att dom absolut inte har några pengar visserligen har dom 20000 på ett sparkonto men dom vill jag inte röra. Då har man pengar och ska inte gnälla....de höga elräkningarna har tagit kol på mig och jag fattar inte hur jag ska klara det. Jag kan absolut inte göra av med mer än 100 kr om dagen på mat och andra saker....fy fan vad jag hatar detta, men återigen det kan alltid vara värre. Börjar mer och mer inse att jag med all säkerhet har vuxen ADHE o undrar om jag ska gå och kolla det. Nu ska jag hämta min son i skolan....so long     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christel - 13 augusti 2011 11:10

Idag ska det hämtas ved för snart är det dags att tända spisen och elda lite...börjar redan bli kallare och ruggigare, lite för tidigt tycker jag men det är bara att gilla läget. Jag älskar dessa lördagar när man inte har något speciellt att göra ing...

Av Christel - 9 augusti 2011 07:46

Ibland tycker bara ett jag inte hinner skriva....och det är bara dumheter, men den största anledningen är att min son har datorn hela tiden. men nu ska min äldsta son flytta till USA och hjälpa sin pappa med sitt företag, verkligen en chans för honom...

Av Christel - 24 maj 2011 12:12

Oj vad jag är glad när alla födelsedagar och examensfester är över...fast naturligtvis är det roligt också. Hade det inte varit för att det kostar massor och pappan i detta fallet inte tänker hjälpa till alls hade jag tyckt att det varit riktigt roli...

Av Christel - 17 maj 2011 12:34

Och min lilla grabb har ingen jacka på sig, dom skulle på utflyckt. Kände mig som en riktigt dålig mamma att jag inte propsade på en regnjacka, trodde att det skulle sluta men ack nej. Alla andra på skolgåden hade regäla kläder på sig, men han överle...

Av Christel - 13 maj 2011 22:18

Har varit mycket hockey idag, först vann Sverige över Tjeckien och är därmed i final  och nu är det bara 2 minuter kvar på matchen mellan Finland och Ryssland, Finland leder med 3 - 0. Så då spelar alltså Sverige och Finland final på söndag, kul hell...

Ovido - Quiz & Flashcards