Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Christel - 5 februari 2011 11:36

Har varit ute o gått med Molly i en timme, skönt trots vädret. Nu är det dags att städa o fixa mitt "massagerum" där nere, måste börja massera igen det är ju det jag tycker om att göra. Jag har så "jävla " svårt att få tummarna loss som man brukar säga. Tänker o funderar drömmer om vad jag ska göra, men är alldeles för feg att ta tag i det. Sist blev jag nekad att handla på mitt kreditkort som jag tagit för att överleva...oj har jag redan gjort av med 10 000 kr inte klokt. På nyheterna berättade dom om att många barn är fattiga och lever under normerna speciellt ensamstående mammor som har det tufft. O jag då ensamstående mamma som delvis är arbetslös...som hela tiden tror att det ska bli bättre men det blir det ju inte måste nog vakna upp och verkligen ta tag i min situation, kanske sälja min bil och köpa en mindre billigare något måste göras o det nu. Nej nu ringer det får väl kolla vad det är...

Ovido - Quiz & Flashcards