Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Christel - 22 februari 2011 18:30

Har varit o tränat så jag borde vara på hugget men ack nej. Fick fruktansvärt ont i vänster sida ett tag trodde jag att det var blindtarmen...tänkte då oj 250 kr måste jag betala om jag åker till akuten o det har jag inte budgeterat i min budget, o finns inget som jag kan dra ner på. Men tycker att det känns något bättre nu så jag hoppas att det bara var en sträckning. Ska gå ut med Molly och samtidigt kolla lite på hockeyträningen sedan ska jag gå hem och deppa för att imorgon återigen ta tag i mina fruktasvärda pengaproblem. Har inte lägga ut saker på tradera för att jag inte tror att folk har pengar men nästa vecka ska jag ut med mitt lego. Och jag hoppas verkligen att jag kan få ut några tusenlappar på det jag ska sälja.

Ovido - Quiz & Flashcards