Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Christel - 20 februari 2011 18:34

Lov, både skönt och lite jobbigt det går åt mycket mer mat och det brukar bli ständiga övernattningar men ändå skönt att slippa upp med barnen på morgonen. Speciellt min mycket trötta tonåring som har fruktansvärt svårt att komma upp ur sängen. Nu kommer hockeykillarna dom har varit o kollat på A-laget det är bara att hoppas på vinst även där, för killarna brillierade med 6-2 mot Jonstorp tidigare i dag. Har klämt i mig två fastlagsbullar så känner mig äckligt mätt...imorgon blir det gymmet igen detta duger inte...troligen ska jag ha mens för precis innan blir jag besatt av onyttigheter. Men imorgon är det måndag och dags att ta tag i sitt liv igen vilket jag gör varje måndag, fast på sista tiden har jag varit riktigt duktig. Har så gott som slutat äta kött speciellt fläskkött har ju fått knutor på fingrarna vilket är atroser säger dom som vet...och tydligen brukar det bli bättre om man lever vegetariskt fast fisk måste jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards