Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Christel - 21 augusti 2009 11:34

Oj vad håller jag nu på med...är ensam med tre grabbar varav två är aktiva i hockey, innebörden av det vet alla hockeymammor och hockeypappaor oxå för den delen har en springerspaniel som tittar på mig med stora bedjande ögon, är det inte dags för min runda...eller. Har tagit en semesterdag för att jag är tvungen att tvätta all tvätt plocka bort all spindelväv i taket som barnen klagade på i går. När jag frågade min mellangrabb för ett par dagar sen varför han inte tog hem kompisar svarade han. Mamma vi har ju så stökigt, men okej då lovar jag att ha storstädning i helgen vill hjälps åt allihopa...vad säger du om det. Då tittar även min minsta grabb upp och ler, så säger du alltid men det är fortfarande stökigt det blir ju aldrig av du är ju så slarvig. Och sen idag när jag fått ledigt av min chef för att städa så sätter jag mig här och skriver. Igår så sa jag till min chef att jag skulle vilja göra något annat än att bara städa rum, han svarade att ärligt talat Lena så tror jag att du är för vimsig för att klara av att sköta konferenserna. Oj vilket bakslag, jag trodde att jag var jätte duktig och jag vet att jag klarat det alldeles utmärkt. Måste man stava rätt här jag stavar riktigt illa, men detta var riktigt roligt men nu är det dags att börja ta bort spindelväv...det är ju inte klokt att barnen känner så. Kan man skylla på att man jobbar oftast mer än heltid tillbringar minst 4 kvällar i ishallen o helgerna går åt till cuper och matcher. Livet är verkligen en utmaning.

Kram Lena

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards