Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Christel - 2 januari 2011 18:18

  


Nytt år och samma nyårslöften som alltid, vara nyttig börja träna osv. Men detta år ska bli bra hoppas jag. Mitt liv går verkligen upp coh ner ibland mår jag jätte bra och ibland mår jag skit men så är det väl för alla. Ibland känner jag att jag inte kommer att klara av allt det blir lite mycket...huset killarna alla räkningar som väller in speciellt nu när det är kallt då blir räkningarna högre och pengarna inte räcker till. Ansökte faktiskt om mitt första kreditkort och handlade på det idag, men december är en djävulsk månad och lite julklappar vill man ju ge. Tänker en hel del på vad min lillasyster sa att jag har vuxen ADHE kan det verkligen vara så, men vad hjälper det mig att jag har det. Har slutat på mitt jobb kunde inte jobba kvar blev ersatt av en städfirma oich jag saknar det inte. Hade inte klarat av att jobba kvar där ändå. Nej nu ska jag verkligen sätta in alla krafter på ett nytt jobb, ADHE eller inte jag är väldigt duktig och arbetsam...

Ovido - Quiz & Flashcards