Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Christel - 3 januari 2011 16:39

Visst är det kul att barnen har kompisar men ibland blir det lite mycket, sover minst två hos min grabb som sover en trappa ner och två hos min minsta. Det var bara att ge sig iväg till affären och handla frukost. Ibland är det inga hemma och ibland är huset fullt...men det är samtidigt roligt. Men svårt att veta för ibland är det en som ska ha mat och ibland sex och det är ju lite skillnad. Har varit och hämtat en massa lego som jag har i ett förråd, tänkte sälja det på tradera har gjort det innan och pengar behöver jag verkligen. Min 11 åring börjar bli stor är med kompisar i stan och lanar skulle vara där i tre timmar. När han kommer hem ska vi äta tacos och titta på J-VM. På torsdag ska jag köra till Halmstad min minsta kille ska spela match där så något galaj trettondagafton lär det inte bli. Men för tillfället känner jag mig inte speciellt fräsch bara tråkig och då är det inte heller roligt att göra något. Nej måste verkligen ta tag i mig själv.....

Ovido - Quiz & Flashcards