Alla inlägg den 5 april 2011

Av Christel - 5 april 2011 10:25

Kändes tråkigt i morse, först hade jag blivit väckt tre fyra gånger i natt av min lilla kille som inte är liten längre...måste nog inse det. Då travar jag in och lägger mig hos honom sen in till mig igen så inte han som ligger där ska bli sur o så håller det på hela natten  och såret gör Sååå ont. Sen ringer klockan och ungar ska väckas mackor ska bres och sen ska det väckas igen för alla somnar om och sen är dom sena och tillslut måste jag sätta mig i bilen och köra...Jag som skulle bli så omhändertagen men nu har alla glömt, diskbänken är full av disk måste gå ut med Molly....alla dessa jävla måsten. Men å andra sidan vet jag att jag bara har mig själv att skylla jag bara passar upp och passar upp har fruktansvärt svårt att ställa krav på andra . Mår nästan dålgt när jag ska be mina barn om hjälp med något jag måste bli bättre på det. Nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv sen vet jag att det blir bättre...Och nu är det en kvinna på TV som mitt i livet 40 år gammal med en tre årig son fått diagnosen ALS, ja vad gnäller jag för men ibland måste man tycka synd om sig själv lite, naturligtvis vet jag att det finns många tragedier där ute och att jag är ganska lyckligt lottad...

Ovido - Quiz & Flashcards