Alla inlägg den 7 april 2011

Av Christel - 7 april 2011 21:18

Har varit hos mina föräldrar idag lillasyster var också där med sina tre barn vi käkade våfflor drack kaffe sen gick vi en liten runda, mycket trevligt o avkopplande. Åkte sen direkt till ishallen vi skulle montera ner sargen men jag kunde inte hjälpa till eftersom jag inte får lyfta så satt bara och snackade en liten stund sen stack vi hem igen. Skickade ett mail till Prospect camp och fick till svar att antagningarna skickas ut nästa vecka men att Timothy skulle få en inbjudan även detta år, han blev superglad och jag också faktiskt så då blir det en vecka i Norrtälje i början juli. Marie en väldigt nära vän var här i förmiddags hon envisades med att dammsuga och torka golvet fast måste erkänna att det var ganska skönt när det var gjort jag får ju inte göra sådant än...men  känner mig något bättre. Dessutom ringde barnens pappa och sa att barnens lilla halvsyster vill komma och hälsa på och frågad hur jag ställde mig till det, men klart vill jag att dom ska komma hit och hälsa på vill ju så gärna att han ska ta upp kontakten med barnen igen dom behöver en pappa och jag skulle deffinitivt behöva lite hjälp och stöd det är jobbigt och allt ansvar för tre grabbar.

Nu ska jag titta klart på Lyxfällan sen stängs TV...  

Ovido - Quiz & Flashcards