Alla inlägg den 9 april 2011

Av Christel - 9 april 2011 09:32

Har precis varit ute och gått med Molly i ett helt underbart vårväder, man blir så glad när solen lyser. Igår började jag läsa en bok, Kraften av Rhonda Byrne. Vad hon hävdar är att tänker man negativa tankar händer det negativa saker...men tänker man positiva saker så händer der bra saker. lite ligger det helt klart i det, när jag är oerhört negativt och tycker allt bara är skit...då är det precis som allt händer jätte elräkningar trillar ner bilen pajar lärarna ringer om barnen som inte sköter sig osv, så f.r.o.m nu så ska jag verkligen tänka på att vara positiv naaturligtvis kommer jag att falla tillbaks men ska verkligen försöka tänka på de positiva sakerna i mitt liv och det finns massor med sådana saker...mina barn, mitt hus som jag verkligen tycker om trots allt som behöver göras, min familj mina vänner som varit jättegulliga nu, jag blir piggare och piggare för varje dag...Nej nu är det bara positiva tankar som ska cirkulera i mitt huvud...  

Ovido - Quiz & Flashcards