Alla inlägg den 2 september 2009

Av Christel - 2 september 2009 19:57

En betydligt bättre dag i dag än igår. Vaknade som jag brukar 5.30, på med träningskläder och så ut och gå med hunden en timme. Oj vad jag löser många problem på den timmen, och jag mår superbra efteråt är betydligt tröttare när jag struntar i det och sover en timme längre istället. Är faktiskt ute och går varje morgon även på helgen fast då ställer jag inte någon väckarklocka men vaknar jag så går jag. Man mår helt klart bättre när man tränar ett tag struntade jag i det, märkligt fast man vet hur bra man mår så struntar man i det och tränar jag inte så äter jag onyttigt och mår ännu sämre. Tackolov har jag kommit ur det nu är helt klart på rätt väg. Imorgon ska jag faktiskt på visning på ett hus, ska bli mycket spännande. Måste här ifrån hatar att inte ha några pengar. Är fruktansvärt trött på jobbet oxå men det är bara att bita ihop ett tag till tiderna är trots allt väldigt bra men usch vad det sliter på kroppen. Försöker träna styrketräning två gånger i veckan tror det räddar mig från att få ännu ondare kan inte lyfta ena handen över huvudet gör djävulskt ont. Nu ska jag ut en liten runda med hunden sen är det snart läggdags. Lägger mig väldigt tidigt 22.00 tycker att det är jätteskönt att gå och lägga sig. Ligga och läsa lite och sen somna då vet jag att jag vaknar tidigt och är utvilad och redo för min morgonrunda. Det är nog riktig tant varning på mig men och andra sidan är det något fel på att vara tant.

Ovido - Quiz & Flashcards