Alla inlägg den 24 september 2009

Av Christel - 24 september 2009 21:38

Obestämd

Ett kort inlägg ska snart gå upp och lägga mig...nej orkar inte fattar inte men jag har verkligen tappat lusten för allt vet att jag måste ändra något i mitt liv men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Man blir snabbt beroende som sagt var. Jag som alltid varit stark och klarat mig själv är helt plötsligt livrädd. Ska jobba på lördag...trodde i min enfalld att jag skulle kunna vara ledig helgerna men klarar det inte det är så jobbigt att aldrig kunna vara ledig helt på helgerna. Jag vill kunna vara med och kolla på matcherna vara med på cuper...nej det blir till att sälja mer lego så jag får lite pengar. Fredag imorgon hade varit skönt om man inte skulle upp och jobba 07.00 på lördag.  

Ovido - Quiz & Flashcards