Alla inlägg den 14 september 2009

Av Christel - 14 september 2009 22:07


Skäms

Har riktig ångest just nu, min son har tjatat om en ny mobil väldigt länge och jag har lovat att han ska få en eftersom han inte har fått någon ny mobil innan vilket min äldsta grabb har. Har lovat det i ungefär ett år det är en av mina svaga sidor...jag har aldeles för lätt att lova och fruktansvärt lätt att övertala. Men jag gick med på att möta min son på the phonehouse. Och hur slutade det, jo Han fick en fin mobil (jag får hans gamla) och jag har helt plötsligt bundet upp mig i två år på en summa som jag inte ens vill tänka på. Hans pappa kommer att idiotförklara mig...det finns ingen som helst anledning till att en 14 åring ska ha en värstingmobil  det kan man ha när man kan betala för den själv. Det värsta är att jag vet att han har rätt...jag sa till barnen att nu säger vi inte detta till honom. Jag som inte har råd att gå och klippa mig...usch vad dum jag är...ångrar mig verkligen. Ska nu gå upp och lägga mig, känner mig ganska nere....kan inte sluta tänka på den telefonen, men min son är glad som en speleman...

Ovido - Quiz & Flashcards