Alla inlägg den 13 september 2009

Av Christel - 13 september 2009 21:12

Gråter

Oj, det känns inte som det varit helg, skulle verkligen behöva vara ledig en dag till men är det måndag så är det. Ska åka till Kalmar i helgen på hockeycup ska faktiskt bli riktigt trevligt att komma från allt...deras pappa kommer hit och bor här de dagarna så jag kan åka annars är det svårt för mig att lämna allt även om det bara är en helg. Oj vad jag avundas vänner som jag har som älskar sin barnlediga helg för även om jag älskar mina barn över allt annat blir det lite mycket ibland och några barnlediga helger finns inte för mig och har aldrig funnits. Fast som någon sa vi som inte är separerade har aldrig några barnlediga helger fast då är man ju oxå två om allt. Tänk att ha någon som fixar maten medan man är på någon match och kan sätta sig till ett dukat bord när man kommer hem. Eller att någon annan kan hämta när tonåringen ringer två på natten och vill bli hämtad och man vet att man ska upp sex följande morgon. Nej ska nu sluta är så trött och mitt kvällshumör är gräsligt är då sannslöst negativ. Det finns dom som har det betydligt värre är på bättre hömör imorgon lovar...

Ovido - Quiz & Flashcards