Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Inte på topp...

Av Christel - 6 april 2011 10:39

Känns sådär, fick skäll imorse pga cykelnycklar som jag inte hittar egentligen är det mina barn som hade dom men det är ju mitt fel att dom har dom...är så trött på att få skäll hela tiden, mer o mer börjar jag fundera på om jag ska kolla upp om jag kan få bli utredd. En kompis som är sjuksköterska inom psykiatrin kom och hälsade på i går pratade med henne om det och hon höll med. Även om en annan vän till mig säger att det är lite min charm att jag är som jag är, visst men det orsakar mig många tårar och oerhört mycket bekymmer. Hela mitt liv har jag gjort av med saker alltid varit väldigt stökig varit en orolig skäl som alltid velat göra något annat. Har hoppat från arbetsplats till arbetsplats....barnen brukar säga att jag hela tiden letar efter saker dom tycker även att jag pratar alldeles för mycket. Usch nej idag är ingen bra dag kämpar med gråten hela tiden. Frank Andersson var på TV igår han berättade att han fått ett helt annat liv sedan han börjat medicinera för sin nyligen diagnoserad ADHD, helt plötsligt hittade han saker kom tid hade fått ett mycket bättre liv. Tänk alla som hela mitt liv skrattat åt mig det finns många historier om mig som glatt många när de berättats på kalas och fester visst har jag skrattat med....men har jag tyckt att det var så roligt    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christel - 13 augusti 2011 11:10

Idag ska det hämtas ved för snart är det dags att tända spisen och elda lite...börjar redan bli kallare och ruggigare, lite för tidigt tycker jag men det är bara att gilla läget. Jag älskar dessa lördagar när man inte har något speciellt att göra ing...

Av Christel - 9 augusti 2011 07:46

Ibland tycker bara ett jag inte hinner skriva....och det är bara dumheter, men den största anledningen är att min son har datorn hela tiden. men nu ska min äldsta son flytta till USA och hjälpa sin pappa med sitt företag, verkligen en chans för honom...

Av Christel - 24 maj 2011 12:12

Oj vad jag är glad när alla födelsedagar och examensfester är över...fast naturligtvis är det roligt också. Hade det inte varit för att det kostar massor och pappan i detta fallet inte tänker hjälpa till alls hade jag tyckt att det varit riktigt roli...

Av Christel - 17 maj 2011 12:34

Och min lilla grabb har ingen jacka på sig, dom skulle på utflyckt. Kände mig som en riktigt dålig mamma att jag inte propsade på en regnjacka, trodde att det skulle sluta men ack nej. Alla andra på skolgåden hade regäla kläder på sig, men han överle...

Av Christel - 13 maj 2011 22:18

Har varit mycket hockey idag, först vann Sverige över Tjeckien och är därmed i final  och nu är det bara 2 minuter kvar på matchen mellan Finland och Ryssland, Finland leder med 3 - 0. Så då spelar alltså Sverige och Finland final på söndag, kul hell...

Ovido - Quiz & Flashcards