Alla inlägg den 9 november 2009

Av Christel - 9 november 2009 11:35

Fy på mig ...får verkligen inte börja blobba på jobbet, men är helt ensam och det är så tråkigt. Blev av med min plånbok igår, kollade överallt den mycket trevliga vaktmästaren i Glimåkra ishall ägnade kvällen åt att leta överallt efter min plånbok utan resultat...och helt plötsligt för ca 10 minuter sen knackade det på dörren här och en herre stod utanför och frågade om jag hade saknade något, gissa om jag blev glad. Körde min grabb hit för han skulle jobba i går eftermiddag hade väl då tappat den när vi bytte plats för han övningskörde. Så det livade faktiskt upp min annars deppiga dag. Har för många barn med för mycket aktiviteter plus en hund och en helt frånvarande pappa att jag sen är helt pank och måste jobba häcken av mig gör inte saken bättre...men det har jag skrivit så många gånger. Min pojkvän (har faktiskt en sådan men vi träffas sällan) tycker att jag bara gnäller men det är lätt för han att säga. Ibland tycker jag att det är stressande med honom känner att jag inte har tid han blir bara siggig när jag somnar 22.00 varje kväll oavsett om det är helg då ofta med min lilla kille brevid mig eftersom han inte har något eget rum blir det ofta så. Han brukar ligga hos sin bror men han är upp längre så då går det inte. Måste sluta nu...

Ingen bra dag idag måste vara något fel längtar bara till kvällen så jag kan gå och lägga mig...vad är detta för liv, fy vad tråkigt jag har...men det blir säkert bättre snart...kunde varit mycket sämre man måste se till de positiva sakerna, mina barn tillexempel älskar dom över allt annat och dom lever och är friska det finns dom som har det betydligt jävligare än jag...Nu ska jag gå och städa rum........GUd vad glad jag är för min plånbok...se där det finns faktiskt något jag borde vara glad över. Flört

Ovido - Quiz & Flashcards