Alla inlägg den 27 november 2009

Av Christel - 27 november 2009 22:40

Det gick bra på matchen, dom vann med 7-3...kul. Ska börja tidigt i morgon för det är en ny match i morgon och då hinner jag bli klar tills dess. Datorn jävlas hela tiden markören bara flyttar sig så det är skit jobbigt måste hela tiden titta på vad jag skriver. Detta har blivit lite av en dagbok för mig, tänker inte på att vilka som vill kan läsa det men tror nog inte det är några som jag känner som hittat hit...eller man vet ju aldrig. Skriver liksom av mig och mår mycket bättre sen, men idag får jag nog ge upp för det är något som inte stämmer, mycket märkligt får väl kolla påå TV istället. Kalle är precis uppe och sjunger i duellen, hoppas verkligen att han får vara kvar. Se om det funkar bättre imorgon måste kanske rensa den. Nej nu ger jag upp. Kalle gick vidare 

Ovido - Quiz & Flashcards