Alla inlägg den 12 november 2009

Av Christel - 12 november 2009 14:48

Precis när jag skulle spara mitt inlägg hände något och allt försvann, då blir man något förbannad. Men men, slutade lite tidigare gjorde bara precis det jag skulle stack sen dom tyckte nog att det var skönt för det är något tryckt stämmning. Lika bra att jag sticker så dom kan prata om mig, där nere är allt lugnt och skönt men inte skulle någon komma på tanken att gå upp och fråga om jag behöver hjälp. Ringde och avbokade tjejen som skulle hjälpa mig imorgon, dom tyckte ju inte att det var en bra ide när jag sa att det är för jobbet att städa rum 8 timmar utan man behöver varva det med annan städning.Nej som städerska är man verkligen längst ner på rangordningen, blir jag klar ska jag gå ner och hjälpa till med en gång men aldrig att dom skulle gå upp och hjälpa mig om dom har tid över. Träffade min lillasyster när jag körde hem när hon frågade hur det var så började jag gråta igen fattar inte det jag som altid varit så glad och positiv, vad är det som händer med mig? Måste ta mig ur det men vet inte hur, måste nog byta jobb. Min chef ville prata med mig idag när jag kom men jag kunde inte hade bara börjat gråta igen. Nu har Molly (min hund) suttit och stirrat på mig länge hon vill gå ut, försov mig i morse så hon kom bara ut en minimal runda så jag får ta mig i kragen och gå ut med henne. Får sen åka och handla så jag slipper det i morgon för då måste jag jobba över. Varför är allt så komplicerat ibland....

Ovido - Quiz & Flashcards