Alla inlägg den 25 november 2009

Av Christel - 25 november 2009 19:41

Har gjort GI-mussli, gör den till jobbet, det tar lite tid för det ska rostas i ugnen och då måste man röra hela tiden men nu är den klar och det är skönt. Imorgon måste jag vara på jobbet 5.30 väldigt tidigt men gästerna ville ha frukost redan 6.30 och det tar nästan en timme att få fram allt. Längtar verkligen tills denna vecka är slut visserligen ska jag jobba lite på lördag men det blir nog bara ett par timmar. I helgen får man väl sätta upp lite stjärnor och sätta lite belysning där ute, det är ganska mysigt när alla sätter upp sina stjärnor och belysningar det är så mörkt och dystert ute och man blir lite gladare...hoppas jag. Just nu känner jag mig trött och sliten, min lilla kille spelar match idag men det var bara en träningsmatch så jag följde inte med. Denna helgen är det inte så mycket matcher och det är ju skönt. Sålde lite grejor på tradera så jag fick in lite extra pengar på mitt konto och det behövdes verkligen. Nu ska jag lägga mig en liten stund i soffan tills min lilla kille kommer hem får väl fixa något till honom att äta. Sen blir det nog milk shake det gör vi varje kväll, lite glass lite mjölk och ett par bananer ner med allt i mixern och sen är det klart, perfekt...inte speciellt onyttigt heller. Sen är det nog läggdags för mig...

Ovido - Quiz & Flashcards