Alla inlägg den 29 november 2009

Av Christel - 29 november 2009 21:32

Oj vilken kort helg det blivit, bara för man jobbade i lördags är då bara ledig en dag, alldeles för lite. Men det är bara att kämpa vidare med denna vecka antagligen måste jag arbeta på lördag oxå har svårt att säga nej, dessutom är det lite mitt ansvar oxå att rummen är okej. Om jag sen vill ta in någon annan så kan jag ju det men det är bara en tjej som jag riktigt litar på när det gäller rummen och denna lördagen kunde hon inte och det är inte säkert hon kan nästa lördag heller. Så det är bara att ta det för vad det är just nu har jag inget riktigt val. Just nu sitter det en person och surar för jag sitter här och skriver hatar det när jag inte kan göra vad jag vill utan att folk har synpunkter på det...men för husfridens skull så slutar jag nu...

Ovido - Quiz & Flashcards