Alla inlägg den 23 november 2009

Av Christel - 23 november 2009 21:16

Fast tyckerfortfarande att det är tråkigt på jobbet, lite konstig stämning pga mig naturligtvis, men det lägger sig nog. Läste några tankvärda rader från Sanna Ehdins bok "ju mer du vågar vara den du är, desto större chans att du hittar någon som verkligen älskar dig-hela dig! Klä dig som du vill, prata om det som är angeläget för dig och le mot de människor som känns bra för dig. Våga vara precis den du är och livet börjar förändras redan i morgon" Härlig tanke precis det ska jag gör vara mig själv och de som inte gillar det kan jag verkligen strunta i. Det blir ett kort inlägg idag snart är det hockeykväll på TV och då ska minstingen ligga i sängen, och då pysslar jag lite där uppe.

God nattGlad

Ovido - Quiz & Flashcards