Alla inlägg den 21 november 2009

Av Christel - 21 november 2009 22:28

Blir inget långt inlägg idag heller för klockan har blivit mycket...fast kanske inte det är ju faktiskt lördag. Matchen i Landskrona gick bra och vi eller jag kanske ska säga grabbarna vann med 1-3 roligt. När jag och en vän till mig som även hon har en tjej (ja faktiskt en mycket duktig sådan) i laget och fikade lite på läktaren efter matchen sa sa jag att man måste nog vara lite korkad när man tycker att man haft en väldigt lyckad lördagkväll när man sitter i en ishall och dricker kaffe ur termosen och äter en färdigbredd macka men man är faktiskt väldigt nöjd trots att man åkte ett och kommer hem 21.30 imorgon är det återigen match en match hemme och en borta men skickar min äldre med buss och väljer att stanna hemma. Det är så mycket annat imorgon har två barn till som ska skjutsas till kalas ishall och jobb så det där att man sak vila upp sig på helgen det existerar verkligen inte i min värld. Men vips så är barnen borta och då kommar man nog att sakna allt för just nu är detta mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards