Alla inlägg den 20 november 2009

Av Christel - 20 november 2009 22:25

Kom en kompis hit och vi snackade lite och tog ett glas vin eller det blev nog två...flaskan är inte tom i alle fall, men eftersom jag inte dricker särskilt ofta känner jag helt klart av det. Vi snackade om att resa någonstans tillsammans det låter så kul....och mina barn vill så gärna men jag vet att det bara är drömmar, jag skulle aldrig ha råd hur än gärna jag vill. Det behöver bara kosta 1500...jätte billigt men vem fan har 15000 kr över att resa för. Men nu ska jag inte älta min ekonomi det gör jag ju hela tiden. I morgon ska jag till Landskrona på hockey kommer nog inte hem förän ganska sent. Undra om jag är konstigt men jag njuter verkligen av att vara själv ibland tror jag faktiskt att om man inte kan leva med barnens pappa så är det bäst att leva själv.  Nej idag är typiskt en sådan dag som jag kommer att skriva en massa trams som jag ångrar imorgon, det är nog bättre att jag går och lägger mig. Men jag mår helt klart bättre och jag hoppas att det inte är vinets förtjänst.

Ovido - Quiz & Flashcards